۸ آبان ۱۳۸۶، ۱۸:۲۴

سفر رسانه ای بیرجند(2)

506 پروژه در سفر دوم هیئت دولت به خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد

بیرجند - خبرگزاری مهر: استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سفر دور دوم رئیس جمهور به خراسان جنوبی گفت: بالغ بر 506 پروژه با اعتبار 161 میلیارد و 200 میلیون تومان آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار مهر در بیرجند، سید صولت مرتضوی عصر امروز در مراسم استقبال از مشاورین رئیس جمهور و هیئت خبری همراه، اقدامات گسترده دولت نهم در این استان را شبیه معجزه دانست.

وی خطاب به خبرنگاران خاطرنشان کرد: تک تک مصوبات دولت با مشخصات جمعی و اعتباری به همراه درصد پیشرفت فیزیکی در اختیار بازدید کنندگان قرار می گیرد.

مرتضوی درباره اقدامات صورت گرفته طی دو سال اخیر در خراسان جنوبی افزود: اجرای پروژه های نیمه تمام سفر رهبر معظم انقلاب، تعهدات معطل مانده از دولت های قبل و پروژه های مصوب سفر دکتر احمدی نژاد به این استان در مدت کوتاه دو سال، چهره خراسان جنوبی را متحول کرده است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به روند سریع اجرای پروژه های سفر هیئت دولت به استان عنوان کرد: با اقدامات دولت نهم حتی پروژه هایی که برای چندین سال از دولت های پیشین تاکنون معطل مانده نیز، اجرا شد.

مرتضوی اظهار داشت: سفر هیئت دولت به این استان 148 مصوبه و موافقت نامه داشت که از میان احداث ساختمان هواشناسی، روشنایی باند، حصار کشی ترمینال و تکمیل برج مراقبت فرودگاه بیرجند از جمله این مصوبات بوده است.

کد خبر 577887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha